Երևան, 29.Հոկտեմբերի.2020, 00:00
Հայկական կողմին են փոխանցվել 30 զոհված հայ զինծառայողների մարմինները․ Շուշան Ստեփանյան Մնացականյան-Բայրամով հանդիպումը մեկ օրով հետաձգվել է Ստեփանակերտ, Շուշի և Մարտակերտ քաղաքներն այս պահին հրթիռակոծության են ենթարկվում․ ԱՀ ՊԲ ՊԲ-ն հրապարակել է նահատակված ևս 51 զինծառայողի անուն Թեժ մարտեր են Ասկերանի շրջանի Ավետարանոց, Սղնախ և Ակնաղբյուր հատվածում. Վահրամ Պողոսյան ՊԲ հակաօդային պաշտպանության ուժերը ոչնչացրել են «Բայրաքթար» հարվածային անօդաչու Բերձորի ուղղությամբ ՀՀ ԶՈՒ ստորաբաժանումներին հաջողվել է դիրքային բարելավումներ իրականացնել. մարտերը շարունակվում են Թուրքիայի ՊՆ-ի պնդումը, թե իբր մեզ աջակցում են վարձկաններ՝ արտացոլում է նրանց պատվազուրկ էությունը. Աննա Նաղդալյան Արդբեջանի զինված ուժերը ջանադրաբար ստեղծում են ահաբեկչական խմբավորումների բազաներ. ԱՀ ՊՆ Արցախի ՊՆ-ն համարժեք պատասխան է խոստանում, եթե Ադրբեջանը հավատարիմ չմնա հումանիտար հրադադարի պայմանավորվածությանը

Պետությունը չունի կրթության զարգացման պետական ծրագիր-օրենք, որը պետք է 5 տարին մեկ ընդունվի․ 2004թ․-ի կրթակարգն ամենահաջողվածն էր․ Անահիտ Բախշյան

2004թ.-ի չափորոշիչներն այսօր անհարկի գանակոծվում են, քանի որ դրանք գրվել են ակադեմիական հիմք ունեցող մարդկանց կողմից, ոչ թե նախարարի հրամանով այստեղից-այնտեղից եկած մարդիկ են գրել: Հանրակրթական չափորոշիչների և առարկայական ծրագրերի վերաբերյալ քննարկման ժամանակ նման կարծիք է հայտնել կրթության փորձագետ Անահիտ Բախշյանը:

Վերջինիս դիտարկմամբ, պետական չափորոշիչ փաստաթուղթը մեր երկրում առաջին անգամ ամրագրվել է 1999թ.-ի ապրիլի 17-ին ընդունված կրթության մասին օրենքով, որը ՀՀ կրթության մասին առաջին օրենքն է: 2004-ի չափորոշիչները, ինչպես վկայում են ոլորտի փորձագետները,  քննարկվել են մանկավարժների, ոլորտի պատասխանատուների ու մասնագետների հետ, ստացված 3000 դիտողությունից 1200-ն ընդունվել է, իսկ 1800-ի դեպքում էլ գրավոր տարբերակով պատճառաբանվել է, թե ինչու դրանք չեն ընդունվել:

«2004թ.-ին ունեցանք առաջին չափորոշիչը, որը կոչվեց Ազգային կրթակարգ: Դա այդ տարիների համար բավականին առաջադեմ ու լավ փաստաթուղթ էր: 2009թ.-ին կրկին չափորոշիչ փաստաթուղթ սահմանվեց, 2010թ.-ին էլ գործածության մեջ դրվեցին մինչև օրս գոյություն ունեցող չափորոշիչները»,- նշեց Բախշյանը՝ հավելելով, որ 2010-ի չափորոշիչները զիջում էին 2004-ի տարբերակին:

Բախշյանն իր խոսքում ներկայացրեց 2004թ.-ի չափորոշիչների առանձնահատկություններն ու դրական կողմերը՝ ընդգծելով, որ 2004 թվականի չափորոշիչներում դրական է «Շրջանավարտի ակնկալվող կարողունակությունները և հանրակրթական հիմնական ծրագրի ուսումնառույթան ծրագրի ակնկալվող վերջնարդյունքներ» բնութագիրը: Ըստ այդ փաստաթղթի՝ շրջանավարտի ակնկալվող կարողունակությունները 8-ն են, իսկ միջնակարգ կրթության դեպքում վերջնարդյունքը 48 կետով է սահմանված: Բախշյանի խոսքով, այսօր հայտնի չէ, օրինակ, կունենա՞նք այնպիսի մանկավարժներ, որոնք կկարողանան բացահայտել շրջանավարտի կարողությունների 8 կետերը, քանի որ պետությունը չունի կրթության զարգացման պետական ծրագիր-օրենք, որը պետք է 5 տարին մեկ ընդունվի: Մինչև հիմա ունեցել ենք 2 օրենք՝ ընդունված 2001-ին ու 2011-ին:  

Հաջորդ դրական կետն, ըստ Անահիտ Բախշյանի, գնահատման համակարգն է: «Մեր պետության կրթության ոլորտի հաջողված քայլերից մեկն այն է, որ պետությունը որդեգրել է համընդհանուր ներառական կրթության քաղաքականություն, որն իրականացման հետ  անհամատեղի է բացասական միավոր-գնահատականը: Եթե յուրաքանչյուր երեխայի կարողությունները գնահատելիս օգտագործվի բացասական միրավոր, երեխան  ընդհանրապես կփակվի, հարկավոր է դրական գնահատական նշանակել երեխային»,- գտնում է Բախշյանը:

Ուսումնասիրելով 2004 թվականի կրթության չափորոշիչներն ու դրանք համեմատելով ներկա իշխանության կողմից նշակված նոր չափորոշիչների հետ՝ նկատում ենք մի շարք տարբերություններ: Բազմիցս խոսվել է այն մասին, որ նոր չափորոշիչները ստվերում են հայոց լեզուն ու հայ գրականությունը, հայոց պատմությունը, առհասարակ հայագիտական առարկաները, հայոց եկեղեցու պատմությունն էլ դուրս է մղվում դպրոցական ծրագրից (հիշենք, որ 2007թ.-ին ընդունվել է «Հայաստանի Հանրապետության և Հայաստանյայց առաքելական սուրբ եկեղեցու հարաբերությունների մասին» օրենքը, դրա 8-րդ հոդվածը կարգավորում է Հայ Եկեղեցու դերակատարությունը կրթական ոլորտում՝ սահմանելով, որ Եկեղեցին իրավունք ունի «մասնակցելու պետական կրթական հաստատություններում «Հայ եկեղեցու պատմություն» առարկայի ուսումնական ծրագրի և դասագրքի մշակմանը):

Հայ աշակերտները այլևս հնարավորություն չեն ունենալու խորությամբ, ինչպես նախկինում էր, ծանոթանալու սեփական եկեղեցու պատմությանն ու եկեղեցական ծեսերին, տոներին, հայ գրողներից շատերի ստեղծագործությունները չեն ուսումնասիրելու, մասնակիորեն են տիրապետելու սեփական ժողովրդի մշակույթին, արվեստին, պատմությանը, քանի որ շատ կարևոր ու առնացքային դեմքեր ու դեպքեր պարզապես դուրս են մղվել դասագրքերից, դրանց փոխարեն տեխնոլոգիական դարին բնորոշ նորություններ են մուտք գործել հանրակրթական ծրագրեր, համաշխարհային գրականությունն ավելի բարձր է դասվել, քան սեփականը...

Նոր մշակված կրթական չափորոշիչների դրույթներն ուսումնասիրելիս, օրինակ, նկատում ենք հետևյալը.

«Հայոց լեզու և գրականություն. կրթության  բովանդակության տիրույթ է, որն  ապահովում է սեփական մտքերը հայերեն բանավոր և գրավոր  գրագետ խոսքով արտահայտելու, ազատ հաղորդակցվելու, հայ և արտասահմանյան գրականության ստեղծագործություններ,  ինչպես նաև ուսումնական այլ առարկաներ ուսումնասիրելու կարողության, ինքնաճանաչողության, աշխարհաճանաչողության, լեզվամտածողության, քննադատական, հուզական-պատկերավոր մտածողության ձևավորումը, զարգացումը և  կատարելագործումը ողջ կյանքի ընթացքում»:

Իսկ ահա 2004-ի չափորոշիչներում ունենք այս պատկերը՝

«Մայրենի լեզուն սեփական մտքերը, հույզերն արտահայտելու, մարդկանց հետ շփվելու, շրջապատող աշխարհը և մարդկանց հասկանալու, բնության, հասարակության և մարդու մասին բազմաբնույթ գիտելիքներ ստանալու, գրական-գեղարվեստական արժեքներին հաղորդակից դառնալու, սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելու և զարգացնելու բացառիկ հնարավորություններ է տալիս: Գրականության և քերականության ուսուցման գլխավոր նպատակը մայրենի լեզվի գերազանց իմացության ապահովումն է: Մայրենի լեզուն կրթության լեզուն է: Մայրենի լեզվի և գրականության ուսուցման շնորհիվ մարդը ձեռք է բերում ազգային արժանապատվության խոր գիտակցում, իր նախնիների ստեղծած մշակութային արժեքները յուրացնելու և հաջորդ սերնդին փոխանցելու կարողություն: ՀՀ պետական լեզուն` հայերենը, ազգային խորհրդանիշ է, պետության ու ազգային անվտանգության երաշխիք»:

Նկատենք, որ նոր չափորոշիչներում հայոց լեզու է նշված, իսկ նախորդում՝ մայրենի լեզու: 2004-ի չափորոշիչներում ազգային արժեքներին մեծ տեղ ու դեր է հատկացված, ինչը չենք կարող ասել ներկայիս տարբերակում:

Ի տարբերություն ժողովրդավարության ու քաղաքացիական գիտակացության տարրերով հագեցած, սակայն ազգային արժեհամակարգը մի տեսակ անտեսած նոր կրթական չափորոշիչների ՝ 2004-ի կրթական չափորոշիչներում նկատում եք հետևյալը՝

Արժեքային համակարգ

 

Սույն բաղադրիչով նախատեսված համակարգը արտահայտվում է սովորողի համապատասխան գործողությունների, վերաբերմունքի և վարքի միջոցով:

Այս բաղադրիչի նպատակն է ձևավորել անձ և քաղաքացի, որը պետք է`

ա) գիտակցի սեփական մշակույթի` լեզվի, պատմության, արվեստի, ավանդույթների,

ազգային այլ արժեքների կարևորությունն ու նշանակությունը և լինի դրանց կրողը.

բ) հարգի Հայաստանի պետական խորհրդանիշերը, լինի հայրենասեր, կարևորի ազգային

հիմնախնդիրների լուծման գործում իր մասնակցության անհրաժեշտությունը.

գ) գիտակցի, որ գիտությունը, արդիական տեխնոլոգիաները, կրթությունը մեծագույն

արժեքներ են ժամանակակից աշխարհում.

դ) գիտակցի, որ իր համար կարևորագույն արժեքներ են գիտելիքները, աշխատանքային

հմտությունները, մասնագիտական վարպետությունը.

ե) կարևորի բարոյական չափանիշները և քրիստոնեական ու համամարդկային արժեքները,

լինի ազնիվ, գթասիրտ, արդարամիտ, օրինապահ, բարեկիրթ.

զ) կարևորի գեղագիտական արժեքները, գնահատի գեղեցիկը, բարին և ճշմարիտը.

է) գիտակցի իր տեղն ու դերը ընտանիքում և հասարակության մեջ, լինի նախաձեռնող,

դրսևորի արժանավայել պահվածք.

ը) գիտակցի ծնողների, տարիքով մեծերի և փոքրերի, ընկերների և համայնքի նկատմամբ

հարգանքի դրսևորման կարևորությունը.

թ) հարգի մարդու իրավունքներն ու հիմնարար ազատությունները, լինի մարդասեր,

հանդուրժող, քաղաքակիրթ վերաբերմունք դրսևորի ուրիշ ժողովուրդների

ներկայացուցիչների և նրանց մշակույթների հանդեպ.

ժ) անաչառորեն գնահատի իր ուժերն ու կարողությունները` բացառելով սեփական անձի

թերագնահատումը կամ գերագնահատումը.

ժա) դրսևորի աշխատասիրություն, հնարամտություն, նպատակադրվածություն, արժևորի

ու գնահատի սեփական և այլոց աշխատանքը.

ժբ) մշտապես հոգ տանի իր առողջության մասին, կարևորի մարմնակրթության դերը,

հետևողական լինի առողջ ապրելակերպի և անվտանգ կենսագործունեության կանոնների

կիրառման գործում:

Բազմաթիվ քննադատությունների արժանացած նոր կրթական չափորոշիչները, ինչպես նկատում ենք, իսկապես զիջում են նախորդ չափորոշիչներին, որոնք միտված էին ազգային արժեքների պահպանմանն ու դրանք աշակերտների մեջ ներդնելուն, հայեցի կրթությանն ու դաստիարակությանը:

 

Բայդենը հայտարարել է, որ իր հաղթանակի դեպքում ԱՄՆ-ն առաջատար դեր կկատարի ԼՂ հակամարտության կարգավորման գործում Գերագույն հոգևոր խորհուրդը հանդես է եկել հայտարարությամբ Ստեփանակերտում կրկին միացել է օդային տագնապ ազդանշանը. լսվում են պայթյուններ Զոհրաբ Մնացականյանը հեռախոսազրույց է ունեցել Ժոզեպ Բորելի հետ ՀՀ ԶՈւ երկու Սու-25 ինքնաթիռի ոչնչացման մասին ադրբեջանական կողմի հայտարարությունը ապատեղեկատվություն է․ Շուշան Ստեփանյան Աշխարհում ոսկու պահանջարկն ընկել Է 2009 թվականից ի վեր մինչեւ նվազագույնը՝ կորոնավիրուսի համավարակի պատճառով Թուրքիայի կողմից կոնֆլիկտում ներգրավվելու փորձը արհամարհանք է Մինսկի խմբի ֆորմատի նկատմամբ. թուրքագետ Հայկական կողմին են փոխանցվել 30 զոհված հայ զինծառայողների մարմինները․ Շուշան Ստեփանյան Ռուսաստանում մեկ օրում հայտնաբերվել է կորոնավիրուսով վարակման 17 717 դեպք Շուշիի հրթիռակոծման հետևանքով կան տուժածներ (լուսանկարներ) Նիցցայում անհայտ անձը եկեղեցու մոտ դանակով հարձակվել է մարդկանց վրա. կա 3 զոհ, որից մեկին գլխատել են «Հավանաբար, սա այս պատերազմի ընթացքում Ստեփանակերտում ամենաագրեսիվ օրն է». Արցախի ՄԻՊ Գագիկ Խաչատրյանը գրավի դիմաց ազատ արձակվեց Ադրբեջանի՝ մարդկության դեմ ոճիրների և էթնիկ զտումների քաղաքականությունը դատապարտված է ձախողման և շարունակելու է հանդիպել Արցախի ժողովրդի վճռական դիմադրությանը․ ՀՀ ԱԳՆ Արցախի ՊԲ-ը ներկայացրել է Ադրբեջանի քաղաքներում տեղակայված լեգիտիմ ռազմական նշանակետերի ցանկը Մնացականյան-Բայրամով հանդիպումը մեկ օրով հետաձգվել է Հակառակորդի կորուստների վերաբերյալ վերջին տվյալներով խոցվել է ևս 3 ԱԹՍ, 14 զրահատեխնիկա, կա 105 զոհ. ԱՀ ՊԲ Մարտակերտ քաղաքի վրա թշնամին կիրառել է ռազմական ավիացիա․ կան ավերածություններ․ ԱՀ ԱԻՊԾ (լուսանկարներ) Ադրբեջանական զինուժը շարունակում է թիրախավորել Արցախի խաղաղ բնակավայրերը (լուսանկարներ) Վարչապետից որեւէ արձագանք չենք ստացել. Մարուքյան (տեսանյութ) «Երկնքից իջեք երկիր և ապրեք իրական պատերազմի օրենքներով»․ Սենոր Հասրաթյան Վրաստանում ավելի քան 50 կուսակցություններ կմասնակցեն խորհրդարանական ընտրություններին Մինչև ե՞րբ մենք պետք է փակենք մեր աչքերը թուրքական էքսպանզիոնիզմի վրա. ինչո՞ւ սանկցիաներ չենք կիրառում Թուրքիայի նկատմամբ». Վալերի Բուայե ԱԹՍ-ի արկն ընկել է գնդերեց Դավիթ սարկավագի մեքենայի վրա, բայց չի պայթել (լուսանկարներ) Ֆրեզնոյում խաղաղ ցույցի ընթացքում հայերը ենթարկվել են հարձակման․ 2 հայ դանակահարվել է․ Սփյուռքի հանձնակատարի գրասենյակ (տեսանյութ) Վերջին շրջանում «Բայրաքթար»-ների խոցումը բավականին հուսադրող ազդանշաններ է փոխանցում. Տիգրան Աբրահամյան Ստեփանակերտ, Շուշի և Մարտակերտ քաղաքներն այս պահին հրթիռակոծության են ենթարկվում․ ԱՀ ՊԲ «Ես չեմ խնդրել հայ լինել, իմ բախտը պարզապես բերել է». Քիմ Քարդաշյանի նոր նվերը Եվս 2383 նոր դեպք Հայաստանում․ վարակակիրների ընդհանուր թիվը հասավ 85034-ի ՊԲ զինված ուժերը շարունակում են թարմացնել հայ ռազմարվեստի պատմությունը էջերը․ հերոսական դրվագներ՝ առաջնագծից Մի՛ թողեք, որ Ալիևը, «Հագգին․ազն» ու ադրբեջանական մնացած տեղեկատվական աղբանոցները Հայաստանի ներսում «ասող» լինեն․ Կարեն Վրթանեսյան Ադրբեջանը շարունակում է Արցախի քաղաքացիական բնակչության ու ենթակառուցվածքների դիտավորյալ թիրախավորումը, այդ թվում՝ արգելված զինատեսակների կիրառմամբ. Մնացականյանը՝ Ուենդի Մորթնին ՊԲ-ն հրապարակել է նահատակված ևս 51 զինծառայողի անուն Արտարժույթների փոխարժեքներն այսօր «Ժողովուրդ». Պետք է լրջորեն դիտարկվեն պատժամիջոցները Ադրբեջանի և Թուրքիայի դեմ. Ֆրանսիայի ԱԺ պատգամավոր «Ժողովուրդ». «ՌԴ-ն իր բոլոր խաղաքարտերն արդեն դրել է սեղանին, ո՞ւր են Վաշինգտոնն ու Փարիզը». ռուս փորձագետ Սամվել Կարապետյանը խոստանում է վերակառուցել Ստեփանակերտի հիվանդանոցն ու ծննդատունը Ստեփանակերտում կրկին կիրառվել է «Սմերչ» համակարգ. կան վիրավորներ (լուսանկարներ) Թեժ մարտեր են Ասկերանի շրջանի Ավետարանոց, Սղնախ և Ակնաղբյուր հատվածում. Վահրամ Պողոսյան «Հրապարակ». Գագիկ Ծառուկյանը սկսել է աշխատել օտարերկրյա գործընկերների հետ Լույս չի լինելու մայրաքաղաքում և 4 մարզում «Փաստ». Էրդողանից դժգոհությունները խորանում են նաև իր երկրի ներսում. արդեն «իրար միս են ուտում» «Հրապարակ». Ժնևի հանդիպումը կարող է չկայանա՞լ Թշնամին ամբողջ գիշեր հրթիռակոծել է Ստեփանակերտը ՊԲ հակաօդային պաշտպանության ուժերը ոչնչացրել են «Բայրաքթար» հարվածային անօդաչու Տարածաշրջանային երկրները պետք է անհանգստանան Ադրբեջանի ստեղծած ահաբեկչական հենակետերից. ՀՀ ՊՆ Մարդասիրական առաքելություն իրականացնող ԱԻՊԾ աշխատակիցների նոր թիրախավորումը պատերազմական հանցագործություն է. Արցախի ՄԻՊ Մենք մեր տան տերն ենք և հաղթելու ենք, միանշանակ. Արծրուն Հովհաննիսյան Սիրիացի վարձկանները պատրաստվում են շենքեր պայթեցնել Ադրբեջանում. թուրք ֆուտբոլիստի ուշագրավ գրառումը (լուսանկար) Բերձորի ուղղությամբ ՀՀ ԶՈՒ ստորաբաժանումներին հաջողվել է դիրքային բարելավումներ իրականացնել. մարտերը շարունակվում են ՄԱԿ-ը խստորեն դատապարտում է ԼՂ հակամարտության ընթացքում բնակավայրերի վրա հարձակումները Պահանջում եմ գիտակցել սահմանադրական պարտականությունները Մարդու իրավունքների պաշտպանի նկատմամբ և սեփական կարգավիճակի լրջությունը. ՀՀ ՄԻՊ ԲՀԿ-ն պատվիրակություն է գործուղում Մոսկվա՝ քննարկելու Արցախում ստեղծված իրավիճակը Վիտալի Բալասանյանը հանդիպել է Նիկոլ Փաշինյանին. 168.am Իտալիայի Չերքիարա դի Կալաբրիա քաղաքը ճանաչել է Արցախի անկախությունը ՌԴ եւ Ֆրանսիայի ԱԳՆ ղեկավարները քննարկել են Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտության գոտում իրավիճակի զարգացումը Արմեն Մայիսի Գյոզալյանը պարգևատրել է «Մարտական խաչ» 2-րդ աստիճանի շքանշանով Ալիևը հայտարարել է, թե ինչի շուրջ են բանակցելու Հայաստանի հետ Ժնևում Թուրքիայի ՊՆ-ի պնդումը, թե իբր մեզ աջակցում են վարձկաններ՝ արտացոլում է նրանց պատվազուրկ էությունը. Աննա Նաղդալյան ՀՀ ԱԱԾ-ն բացահայտել է Արցախից Հայաստան զենք-զինամթերքի անօրինական տեղափոխման մի շարք դեպքեր Շուշիի հրթիռակոծության հետևանքով վիրավորված 90-ամյա Սերգեյ Հակոբյանի կյանքին վտանգ չի սպառնում Ադրբեջանի՝ այսօրվա հրթիռային և ավիացիոն հարվածներից վնասված և ավերված բնակելի տներն ու գույքը (լուսանկարներ) Մեր խաղաղ բնակավայրերին հասցված ոչ մի հարված անպատասխան չի մնում և չի մնալու. ուշքի եկեք. ԱՀ նախագահի խոսնակ ՊԲ-ն անհրաժեշտ քայլեր է ձեռնարկում Արցախի ժողովրդին ուղղված ցանկացած վտանգ չեզոքացնելու համար Այս պատերազմը գնալով ավելի է մոտենում հենց կամքի ու խելքի գործոնների կարևորությանը. Արծրուն Հովհաննիսյան Արդբեջանի զինված ուժերը ջանադրաբար ստեղծում են ահաբեկչական խմբավորումների բազաներ. ԱՀ ՊՆ ՀՀ քննչական կոմիտեի ծառայողներից զինվորագրվել է 180 կամավորական Իլհամ Ալիևի կեղծ հայտարարությունները հայկական կողմի կորուստների վերաբերյալ Եվրոպացի քաղաքական գործիչները Թուրքիայի դեմ պատժամիջոցներ սահմանելու կոչ են անում Ռուսաստանի ՕՏՈՒ-ն Ղարաբաղի բանակի հետ միասին երեք օրվա ընթացքում կարող են ջախջախել Ադրբեջանի զորքը. ՌԴ Գլխավոր շտաբի նախկին աշխատակից Արցախի ՊՆ-ն համարժեք պատասխան է խոստանում, եթե Ադրբեջանը հավատարիմ չմնա հումանիտար հրադադարի պայմանավորվածությանը ՊՆ-ն հերքում է հայկական կողմի կորուստների մասին ադրբեջանական ապատեղեկատվությունը Հրեշներ, դուք զզվելի եք. Նաիրա Զոհրաբյան Սա մարտահրավեր է ողջ քաղաքակիրթ աշխարհին. Արցախի նախագահը` Ստեփանակերտի հրթիռակոծության մասին Կյանքից հեռացել է Հայաստանի միջազգային փոխադրողների ասոցիացիայի նախագահ Հերբերտ Համբարձումյանը ԱՆ-ն միջազգային հանրությանը կոչ է անում քայլեր ձեռնարկել Ադրբեջանի կողմից Ստեփանակերտի ծննդատունը թիրախավորելու կապակցությամբ Երևանում գողացել են սահմանում կանգնած զինվորին սնունդ, հագուստ ու ծխախոտ տեղափոխող մեքենան. Shamshyan.com Արցախում Ադրբեջանի թիրախը ժողովուրդն է՝ նորածիններ, մայրեր, տարեցներ. ՀՀ ԱԳՆ Մոսկվայում ձերբակալել են ադրբեջանական ազգայնական խմբավորման պարագլուխներին Լյուքսեմբուրգը 100 հազար եվրո է տրամադրում ԼՂ-ում տուժած անձանց օգնելու համար