Փաշինյանի կողմից տևական ժամանակ պրոպագանդվող առաջընթացը հերթական կեղծիքն է. պետությունը չի կատարում իր պարտավորությունները
Հայաստանում շուրջ 5 ամիս է՝ արտակարգ դրություն է հայտարարված, որը զգալի բացասական հետևանքներ է թողել գրեթե բոլոր ոլորտների վրա: Համավարակով պայմանավորված՝ նկատելիորեն անկում է ապրել տնտեսությունը, մասնավորապես՝ ծանր պայմաններում են հայտնվել մասնավոր ոլորտում գործունեություն ծավալող տնտեսավարողները: Բացառություն չէ ճանապարհաշինության ոլորտը: Ճանապարհների կառուցման և բարեկարգման աշխատանքներով զբաղվող մի շարք ընկերություններ, որոնք 2019 և 2020 թվականներին հայտարարված մրցույթներում հաղթող են ճանաչվել, այսօր լուրջ խնդիրների են բախվել: Ընկերություններն արդեն ավարտել են աշխատանքը կամ գտնվում են դրա ավարտական փուլում, սակայն պետությունը դեռևս չի կատարել իր առջև դրված պարտավորությունները՝ չի փոխանցել տենդերի համար նախատեսված ամբողջ գումարը:
Alternativ.am-ին ոլորտի մի շարք ներկայացուցիչներ հայտնել են, որ պետության կողմից գումարների ուշացման պատճառով իրենք վարկեր են վերցրել, «մտել են տոկոսների տակ», որպեսզի հումքի և աշխատուժի գումարները տան, հիմա էլ՝ աշխատանիքի ավարտից հետո, չեն կարողանում դրանք սպասարկել: Վիճակն ավելի է բարդացրել երկրում հաստատված արտակարգ դրությունը: Գործարարները հայտնվել են անելանելի իրավիճակում՝ չիմանալով, թե երբ պետությունն ի վերջո կկատարի իր պարտավորությունները: Գործարարները հայտնում են, որ նախկինում նման խնդիրներ չեն ունեցել ո՛չ տենդերների, ո՛չ սուբվենցիոն ծրագրերի հետ կապված: Նախկինում դրանք ճիշտ ժամանակին տրվել են: Կառավարության թերի աշխատելաոճի պատճառով այսօր մի շարք տնտեսավարողներ փակուղու առջև են կանգնել: Վերջիններիս հետ միասին խնդիրների առաջ են կանգնել նաև շինարարական ընկերությունների աշխատակիցները, որոնք, փաստորեն, աշխատել են, բայց չեն կարողանում աշխատավարձ ստանալ, քանի որ պետությունը չի փոխանցում նրանց աշխատանքի համար վճարվող գումարը: Շատ հաճախ վերջիններս օրավարձով աշխատողներ են, ու այդ գումարը՝ մի քանի հազար դրամը, նրանց ընտանիքի գոյատևման միակ աղբյուրն է: Ամիսներ առաջ ՀՀ ԱԺ փոխխոսնակ Լենա Նազարյանը դժգոհում էր, որ ամսական 500 հազար դրամը նախարարի համար քիչ է՝ նշելով, որ այդքան աշխատավարձով աշխատելը « չի՞ լինի մարդկանց մտավոր և ֆիզիկական կարողությունների շահագործում՝ հաշվի առնելով, թե ինչ գերծանրաբեռնված գրաֆիկով են աշխատում»:
Նախորդ տարի էլ վարչապետի գաղտնի հանձնարարականով նախարարների աշխատավարձը կրկնապատկվեց՝ դառնալով 1.5 միլիոն դրամ։ Ավելացան նաև փոխնախարարների աշխատավարձերը: Այս ամենի ֆոնին չնվազեցին նաև կառավարությանն ու ԱԺ պատգամավորներին տրվող պարգևավճարները: Միայն 2019թ-ի ընթացքում Ազգային ժողովի աշխատակազմը 16 անգամ պարգևատրվեց. պարգատրումների ընդհանուր ֆոնդը կազմել է ավելի քան 890 միլիոն դրամ։ Կառավարությունից հիշատակենք միայն վերջին շրջանում հանրության քննադատությունների թիրախ հանդիսացող սուպերնախարարության՝ ԿԳՄՍ-ի ընթացիկ տարվա առաջին եռամսյակի պարգևավճարները, որոնք կազմել են 94 միլիոն դրամ: Եթե պետությունն իր ողջ ուշադրությունը չսևեռեր նախարարների աշխատավարձը բարձրացնելու, պարգևավճարներ տալու վրա, եթե բյուջեից այդքան կլորիկ գումարներ չտրամադրեր պարգևատրումներին, ապա կկարողանար կատարել այն բոլոր պարտավորություններն ու պարտականությունները, որոնք ստանձնել է մասնավոր հատվածում գործունեություն ծավալող տնտեսավարողների առաջ՝ չթույլատրելով տնտեսության զարգացմանը խթանող ծրագրերի՝ խոչընդոտների բախվելը: Նիկոլ Փաշինյանը պետության ղեկը ստանձնելուց հետո հաճախ է իր ֆեյսբուքյան էջում տեսանյութեր հրապարակում՝ ցուցադրելով, թե ինչ աշխատանքներ են տարվում ճանապարհաշինության ոլորտում, ներկայացնում է, թե որքան արդյունավետ են աշխատում, ինչքան դրական տեղաշարժ կա ճանապարհների նորոգման, բարեկարգման հարցում:
Բայց արի ու տես, որ դրական տեղաշարժն արձանագրվում է բացառապես տվյալ ոլորտի ներկայացուցիչների անձնական միջոցների հաշվին, քանի որ պետությունը թերանում է իր ստանձնած ֆինանսական օժանդակությունը հատկացնելու հարցում: Արդյո՞ք չի ստացվում, որ վարչապետ Փաշինյանի կողմից տևական ժամանակ պրոպագանդվող առաջընթացը ընդամենը հերթական կեղծիքն է, որը հրամցվում է հանրությունը՝ ներկայացնելու համար, թե որքան լավ է աշխատում կառավարությունը, որի գործողությունները իբրև թե միտված են մարդկանց ավելի բարեկեցիկ կյանքով ապահովելուն…
Խմբագրական